Tots els pobles

Inici>Notícies>Notícies d'empresa

Activitat de construcció d'equip: gran recorregut turístic a la ciutat de zhangjiajie

Temps: 2021-05-17 Accessos : 38

Des que vam reprendre la feina després de l'any nou xinès. La nostra línia de producció estava molt ocupada. Els nostres departaments de producció i equips de disseny solen treballar hores extres fins i tot els dies festius natius.

Després que el projecte més gran de pneumàtics s’hagi completat i lliurat amb èxit.

Fo beneficis extra de personal aquest any. La nostra directora general, la senyora Amy, va informar que organitzarem un viatge de viatges de curta durada per fer que la companyia formi activitat en equip.

Durant el període comprès entre el 14 de maig i el 16 de maig, hem organitzat tres dies de dues nits a llocs pintorescos i llocs històrics de la ciutat de changjiejie, a la província de Hunan.

56c9bdb1ac70c5a32d5ac8e6f600c27

El Parc Forestal Nacional de Zhangjiajie és un bosc nacional únic situat a la ciutat de Zhangjiajie, al nord de la província de Hunan, a la República Popular de la Xina.

69de8d0e4d898afa4f0fad48becc0ea

Les característiques geogràfiques més notables del parc són les formacions semblants a pilars que es veuen a tot el parc, són el resultat de molts anys d’erosió. El clima és humit durant tot l’any i, per tant, el fullatge és molt dens. de l’erosió que forma aquests pilars són el resultat de l’expansió del gel a l’hivern i de les plantes que hi creixen. Aquestes formacions són un distintiu distintiu del paisatge xinès i es poden trobar en moltes pintures antigues xineses.